Jazda, Jazda, Jazda!
No tak, już lepiej. Przyjmując zadanie, godzisz się z góry na wszystko, co się z nim wiąże. Od tej chwili nie masz już nic do gadania.
Zostaniesz przeniesiony na nowo odkrytą planetę Skraldespand, gdzie przypadnie ci w udziale stosunkowo prosta robótka. Masz odszukać pewnego naukowca, profesora imieniem Geisteskrank. Tak, Geisteskrank. Gdy już go znajdziesz, masz się z nim przywitać. Serdecznie, czyli ściskając mu mocno grabę i naciskając równocześnie guzik transmitera. Wtedy obaj wrócicie tutaj i to będzie koniec zadania.
Jakieś pytania?
Jakie znowu pytania?
Nie, to nie będzie porwanie. Możesz nazwać to łagodną profilaktyką. Czemu? Otóż zapamiętaj sobie, że ten szlachetny człowiek, poza tym że głupszy, niż norma akademicka przewiduje, wynalazł broń tak potworną, że aż strach o niej mówić i drgawki człowieka łapią...
Dlaczego nic widzę drgawek? To rozkaz!
Zresztą, niech wystarczy ci świadomość, że jeśli nie wykonasz zadania, to staniesz się świadkiem końca znanego nam wszechświata. Przy czym ja stracę zdecydowanie więcej, bo lepiej poznałem życie niż ty, rekrucie.
Ruszaj zatem i wracaj zwycięski! Kości zostały rzucone, transmiter już rzęzi, gotów przerzucić cię w hiperprzestrzeń, albo gdzieś tam koło nieużywanej stacji rozrządu kolei murmańsko-gołczakowskiej.
Gra na podstawie playbooka: Harry Harrison "I ty możesz zostać Stalowym Szczurem"
wyd. Amber 1994. Tłumaczenie: Jarosław Kotarski. Projekt strony, opracowanie
graficzne, kodowanie HTML/CSS, redakcja: Wojciech Terlecki 2017. Testy: Aleksandra
Terlecka, Krzysztof Terlecki. Podziękowania za wiedzę dla:
Pasja Informatyki.