Skąd ta ogłupiała mina?
Przecież mówiłem ci, że się zobaczymy. To znaczy, ja widzę ciebie, bo ty mnie ani trochę. Niezrozumiałe? Cóż... Wyjaśnienie jest proste. Znajduję się obecnie w Bazie Głównej Korpusu z odpowiednio schłodzonym drinkiem w jednej garści i pełnym elektroniki hełmem na głowie. Ten hełm to część urządzenia zwanego Intergalaktycznym Centromózgowym Komunikatorem. W skrócie ICK. Nie, nie żaden Icek, niebogo! Naucz się wreszcie ruszać czaszką, bo od tego może zależeć twoje życie!
Widzę to samo, co i ty, bo patrzę przez twoje oczy. Mogę służyć ci radą, ale decyzje musisz podejmować samodzielnie. Szybko przekonasz się, jakie są plusy i minusy tej metody.
Maszerujesz sobie drogą prowadzącą do lasu. Przestało lać, ale nadal wieje jak diabli, uważaj zatem na spadające z drzew gałęzie, bo zarobisz w ucho. Wyje ten wiatr, jakby się tu kto powiesił... Co proszę? Nie, nie mam zamiaru cię straszyć. Coś ty się zrobił taki wrażliwy?
O, jesteśmy w lesie... i coś tam się rusza przed nami. A raczej ktoś. Stań i sprawdź, co to za figura się zbliża...
Ba, całkiem atrakcyjna ta figura. Teraz masz okazję udowodnić panience, jaki jesteś naprawdę: albo nogi za pas, albo startujemy na podryw dziewicy... Wybieraj, byle szybko!
Gra na podstawie playbooka: Harry Harrison "I ty możesz zostać Stalowym Szczurem"
wyd. Amber 1995. Tłumaczenie: Jarosław Kotarski. Projekt strony, opracowanie
graficzne, kodowanie HTML/CSS, redakcja: Wojciech Terlecki 2017. Testy: Aleksandra
Terlecka, Krzysztof Terlecki. Podziękowania za wiedzę dla:
Pasja Informatyki.